Ofte stillet spørgsmål

Her kan du få afklaret nogle af de spørgsmål der måske har meldt sig hvis du overvejer at starte på dit kørekort. Du er altid velkommen til at kontakte køreskolen, hvis ikke du har fået dit spørgsmål besvaret her på hjemmesiden.

Vi tilbyder i øjeblikket kun kørekort til kategori B – personbil (alm. kørekort).

Der er teoriundervisning 1 gange om ugen. Teoriundervisningen foregår om aftenen kl. 17:00.
Kørelektioner aftales individuelt med kørelæreren. Hør nærmere herom ved første teorilektion.

Du kan også finde køreskolen på Facebook. Læs hvad andre elever synes om køreskolen og bliv den første som får de nyeste tilbud.
Her finder du vores facebookside: https://www.facebook.com/quicktrafikskole.dk/

Du vil herefter kunne finde information om køreskolen, og blive opdateret når vi har relevante nyheder, kampagner og andre tilbud. Her har du også mulighed for at stille dit spørgsmål, som vil blive besvaret hurtigst muligt.

Se oversigt for hvornår der starter nye hold under menupunktet “Tilmeld dig her”.
Vælg det holder der passer dig bedst.
Ring på 23 45 67 92 for yderligere oplysninger om de forskellige hold, tilmelding og hvornår du kan starte.

Betaling sker via Netbank. Yderligere information herom gives ved første teorilektion.